Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

воскресенье, 29 января 2012 г.

Cred oameni buni


Cred oameni buni

Tăcut în suflet mai mult decît par
Şi nu pentru că n-aş putea vorbi
Mai mult decît atît, ar fi-n zadar
Fără folos, chiar de nu m-aş opri.

Păcat să-arunc în vînt aceste vorbe
Lîngă urechea care e de formă
La fel cum aş vorbi cu o statuie
Ce-şi are urechea enormă.

Mai las cum zice lumea, de la mine
Căci toată viaţa am pierdut şi pierd
Şi nu mă tem să zic că mi-e ruşine
Că trag nădejde şi încă mai cred.

Cred oameni buni că într-o zi, aşa
Va fi folos din ce aici am scris
Mai cred că-atunci cînd vă voi întreba
Veţi spune-n glas:
         “Mai taci din gură-am auzit ce-ai zis.”
             15.08.2010, 15:30

Комментариев нет:

Отправить комментарий