Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 16 января 2012 г.

Dumnezeu şi omul



Eu sunt Dumnezeu
Tu eşti nimeni, dar să ştii
Poţi deveni copilul Meu.

Eu sunt veşnic, infinit,
Sunt Dumnezeu nemuritor
Tu eşti un colb, eşti doar pămînt,
Eşti doar un biet om muritor.

Dar te iubesc aşa cum eşti
Eu pot să-ţi dau tot ce Mi-ai cere
Doar prin credinţă-ai să primeşti.

Eu am creat pămînt şi cer,
Eu te-am creat pe tine
Ai suflet viu dar poţi să-l pierzi
Ori poţi trăi pe veci cu Mine.

Şi încotro ai s-o apuci
Faci bine şi primeşti doar bine
Ori drept în iad ai să te duci.
                   02.07.2008, terminata

Комментариев нет:

Отправить комментарий