Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

четверг, 26 января 2012 г.

Liber


Liber

Sînt liber ca şi pasărea-n văzduh
Plutesc pe-ntinsul cerului imens
Curenţi de aer-n sus şi-n jos mă duc
Şi toată-aceasta îmi pare firesc.

Parcă n-aş fi legat de-acest pămînt
Şi-aceste retrăiri au fost mereu.
Mă bucur în tăcere că mai sînt
Şi zi şi noapte-I mulţumesc lui Dumnezeu.

Am retrăiri din cele mai frumoase
Şi timpul parcă s-a oprit în loc.
Jos pe pămînt rămas-au zilele geroase
Şi cele petrecute lîngă foc.

Rămase tot ce m-a ţinut cîndva în lume
Priorităţi care acum nu au putere
Şi nimeni nu mai are ce-mi mai spune,
Şi tot ce-a fost, acum e doar părere.

Aşa aş vrea să fie-ntotdeauna
Dar se termină toate pe acest pămînt.
Mai sus de stele, soare şi de lună
Mă poartă cîte-odată cîte-un gînd.
               08.02.2011, 13:45

Комментариев нет:

Отправить комментарий