Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

среда, 22 февраля 2012 г.

Nu arunca cu piatra



Căci eşti la fel de păcătos
Mai bine stai, gîndeşte bine
De unde vii, pe unde-ai fost.

Să stai şi tu în Faţa Lui.
Mă-ntreb: “Chiar n-ai deloc ruşine
Să spui că asta-i voia Lui?”

Să stai cu mine pe genunchi
Ştii că şi cupa ta e plină
Nu-mi sta în coaste ca un junghi.

Că ai o bîrnă-n ochiul tău
Cum de-ai văzut tu paiul frate
Şi vrei să-l scoţi din ochiul meu?

Caci sunt un simplu om ca tine
Şi hai termin-o căci mi-e silă
Cînd văd că eşti la fel ca mine.

Căci toţi suntem prea păcătoşi
Şi, contra frate?! N-am cuvinte
Aruncă doar cei ce-s fricoşi.
                       09.01.2010, 11:20

Комментариев нет:

Отправить комментарий