Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

среда, 25 января 2012 г.

De cînd am apărut pe-acest pămînt


Cînd să mă-asculţi, chiar vrînd nevrînd
Să-mi faci descoperit tainele-ascunse

A fost: “Mai dă, mai vreau”, nu “mulţumesc”
Şi toată viaţa ce-o trăim pe-acest pămînt
Noi încercăm să Te-nvăţăm Tată ceresc

Nu încetez o Doamne să-Ţi dau sfaturi
Şi nu pot realiza cît eşti de mare
Inconştient sau conştient o iau pe laturi.

Dar şi atunci Te sfătui cum s-o faci
Acum Isuse nu mi-e de mirare
De ce Stăpîne mai tot timpul taci.
                        19.05.2010, 7:30, Fidesco

Комментариев нет:

Отправить комментарий