Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

среда, 25 января 2012 г.

Recunoştinţă



Şi am rămas aici prea multă vreme,
Am meditat, încerc să-alung
Gînduri şi nori plini cu probleme

Ce-am vrut să-Ţi spun de la-nceput
Şi n-am să las, şi n-am să-ascult
Ce-mi spune lumea, ba mai mult

Ştiind că-s inspirat de Tine …
Eu Te iubesc prea mult Isus
Că sînt iubit aşa cum sunt de Tine

Să-ţi spun Isus cît de mult Te iubesc
Dar pîn-la urmă  cred că nu-i nevoie
Tu toate ştii Tată ceresc.
                                     10.06.2009, 13:20

Комментариев нет:

Отправить комментарий