Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 23 января 2012 г.

Dor

Dor

Mă-ntorc acasă caci mi-e dor
De fraţi, surori şi de părinţi
Mi-e dor de clipele cînd noi
Eram cu toţii fericiţi.

Cînd împreună ne jucam
Şi nu ştiam ce e necaz
Pe Domnul cînd Îl lăudam
Şi cînd zburdam fără răgaz.

Mi-e dor de tata ce mereu
Era alături în nevoi
Mi-e dor de mama ce la greu
Ne susţinea, era cu noi

Mi-e dor de fraţi şi de surori
Mi-e dor şi de copilărie
Mi-e dor de casa părintească
De-a viselor curate glie.
               2009

Комментариев нет:

Отправить комментарий