Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 23 января 2012 г.

Eu sunt creştin!

Eu sunt creştin!

Tu ştii de ce eu sunt creştin?
Pentru că cineva mi-a spus:
“Eu te iubesc aşa cum eşti.”
Şi ăsta, ştii, a fost Isus.

Dar ştii de ce eu cred în El?
Pentru că El este Cuvîntul
Venit din cer, din Dumnezeu
Să’mpace cerul cu pămîntul.

Şi ştii de ce eu Îl iubesc?
Că-I unul El în lumea toată
Murise ca eu să trăiesc
Cu El în ceruri, cu-al meu Tată.

Tu crede ce vrei şi cum vrei
Dar eu sunt de un lucru sigur
Că nu mai sînt alţi dumnezei
Decît Isus Hristos, El singur

A mers la moarte pentru om
Să-l scoată din al lui păcat
Isus Hristos, El este Domn!
Şi doar prin El poţi fi salvat!
                     20.03.2010, 23:30

Комментариев нет:

Отправить комментарий