Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 23 января 2012 г.

Îmi pare rău

Îmi pare rău

De multe ori schimbăm credinţa
Pe rublele din buzunar
Uităm atunci de pocăinţa
Ce am avut-o la calvar.

Uităm de dragostea lui Isus
Şi drumul nostru duce-n iad
Şi nu ne mai uităm în sus
Ci la vecinul peste gard.

Noi vrem să-avem comori prea multe
Maşini de lux şi case mari
Dorim aici să-avem de toate
Să devenim milionari.

Dar pe Isus Îl dăm la oameni
Să fie iarăşi răstignit
Şi prin purtarea nostră Doamne
Te facem iarăşi umilit.

Şi iarăşi Te scuipăm în Faţă
Prin felul nostru de-a trăi
Şi viaţa noastră de-a Ta viaţă
Uşor se poate deosebi.

Şi iarăşi suliţa te-mpunge
În inima-Ţi de Dumnezeu
Şi iarăşi sîngle Tău curge
Isus pentru păcatul meu.

Şi plîngi uitîndu-Te la mine
Te rogi la Tatăl Tău în cer
Îmi dai o şansă, poate mîine
Mă voi întoarce şi-am să-Ţi cer

Să fiu spălat de-al meu păcat
Să fiu salvat din focul veşnic
Să am un trai preasfînt,curat
Dar … totul e-n zadar, deretic

Prin întunerec bîjbîi, vreau
Ca să găsesc eu singur calea
Dar tot ce fac e în zadar
Şi simt cum mă cuprinde jalea

Dar tot cu mîna-n buzunar
Cu gîndul tot la bogăţie
Ştiind că totu-i în zadar
Nu vreau să las astă prostie

Dar Tu Isus ai părăsit
Onoarea-Ţi sfîntă pentru mine
Într-un ungher jos m-ai găsit
Şi mai luat cu Tine …

Îmi pare rău şi-acum regret
C-a trebuit atît să suferi
Şi nu mai vreau acum să-aştept
Cînd Tu de mine-ai să Te bucuri

Vreau să recuperez acum
Tot ce-am pierdut, timp şi putere
Întoarce-mă Isus din drum
Salvează-mi sufletul ce cere

Să fie reabilitat
Să-i lecuieşti durerea Doamne
Şi sufletul e însetat
Şi e flămînd, ii foame

Hrăneşte-l Dumnezeul meu
Hrăneşte-l Tu cu pocăinţă
Hrăneşte-l cu Cuvîntul Tău
Şi dăruieşte-i umilinţă

Dă-i Doamne dragoste, răbdare
Şi creşte-l mult în harul Tău
Şi fă-l mereu o sărbătoare
Spre slava Numelui lui Dumnezeu.
                   19.06.2008, 23:00, “El-Şadai”

Комментариев нет:

Отправить комментарий