Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 6 февраля 2012 г.

Tu ai plecat


Această poezie am dedicat-o prietenului meu Marcel Pancenco care cu părere de rău nu mai este în viaţă, a plecat pe 22 august 2009.

Şi nu vor mai fi plini de bucurii
Cei dragi care acasă-or să te-aştepte

Prea repede, prea tînăr, prea devreme
Rîuri de lacrimi pe obraji ne curg
Căci ai fost printre noi puţină vreme

Aşa în mintea noastră te-ai întipărit
Prea scurtă frate a fost a ta viaţă
Oare cu ce o Doamne a greşit?

Ce ai simţit atunci o ştie numai El
Moartea venise timp de o clipită
Ai reuşit să te împaci cu Dumnezeu?

Cînd erai vesel dar şi cînd erai prea trist
Ţi-am spus mereu să te întorci la Domnul
Şi trag nădejde că te-ai pocăit

Rămîne-adînc în inimile noastre
Sper să rămîie şi ca mărturie
Celorlalţi fraţi, surori ce sunt în viaţă.
                      08.09.2009, 15.09.2009

Комментариев нет:

Отправить комментарий