Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 6 февраля 2012 г.

Cu Tine Doamne



      Cînd zorii dimineţii se arată,
Seninătatea cerului sublim,
Mi-aplec genunchii sfinte Tată
Şi-n Faţa Ta mă-nchin.

Sînt copleşit, uimit, mă mir
De frumuseţea Ta măreaţă.
Se-ndreaptă gîndu-mi înspre cer
Şi inima mi-e ‘naripată.

Aş vrea să sorb această boare,
Să mă scufund în ea deplin
Şi dimineaţa pe răcoare
Cu Tine Doamne să mă plimb.
                     17.06.2008, 7:15, “El-Şadai” 



Eram la o tabără de vară. În fiecare dimineaţă mă sculam devreme ca să citesc din Cuvîntul Domnului şi mai practicam şi alergarea. Într-o dimineaţă pe cînd alergam şi tot odată meditam la cele citite am simţit o bucurie puternică în inima mea. Cînd m-am întors în tabără am fost inspirat să scriu această poezie.

Комментариев нет:

Отправить комментарий