Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 6 февраля 2012 г.

Cît de mult tu ţii la mine


Această poezie o dedic mamei mele dragi … foarte mult a avut de suferit în urma mea … îmi pare foarte rău pentru trecutul meu, şi astăzi vin să-mi cer iertare … şi de la ea şi de la Dumnezeu.

Ai dorit să fiu cuminte,
Ai dorit să te ascult.

Prea mult, oriunde şi oricînd
Ai vrut ca cînd voi creşte mare
Să te iubesc la fel de mult.

Despre Isus mereu mi-ai spus
Mereu de grija îmi purtai
Dar … eu în lumea rea m-am dus.

Pentru toţi anii ce-au trecut
Pentru tot răul care eu
Ţie mămică ţi-am făcut.

Murdar, şi neiubirea mea
Îmi iartă mamă şi păcatul
Te rog îmi iartă neascultarea.

De astăzi sunt copilul Lui
De azi-nainte-am să-L ascult
Şi oricui eu am să spui.

Că-mi pare rău şi vreau nespus
Să te iubesc la fel de mult
Aşa cum m-a iubit Isus.

Iertare să îţi cer
Ca-atunci cînd va veni Isus
Să fiu cu tine-n cer.
                  14.10.2007, 23:00

Комментариев нет:

Отправить комментарий