Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

понедельник, 6 февраля 2012 г.

Dacă …



La ce folos mi-e viaţa pe pămînt?
Aş fi rămas acolo unde-am fost;
Un trup fără de viaţă în mormînt.

Şi nu ar fi murit în locul meu,
Nu mai speram să-ajung în ceruri sus
Să fiu un suflet viu în Dumnezeu.

Isus Hristos ca Salvator,
Nu cred să mai fi fost alt Nume
Destoinic de a fi Mîntuitor.

Sunt sigur că nici eu nu mă năşteam
Şi nu mai trebuia ca sfînt Cuvîntul
Să moară-n locul meu de nu eram.

Şi-n dragostea Lui mare m-a născut,
Eu cred că-ar trebui să-ascult Cuvîntul
Şi să-mplinesc ce-mi spune El, tăcut.
                       22.05.2010, 13:00

Комментариев нет:

Отправить комментарий