Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

суббота, 28 января 2012 г.

Isus mă iubeşte!


Isus mă iubeşte!

M-ai trezit dimineaţa, era prea devreme
Nu puteam să mai dorm un minut
Încercam să aleg dintre toate, problema
Ce de vină era, şi doar cînd am tăcut

Ai venit lîngă mine şi blînd m-ai privit
Şi cu dragoste-n glas Tu mi-ai spus
Eu sînt Acel care mult te-a iubit,
Şi-a murit pentru tine, Eu sînt Isus.

De multe ori am venit pe la tine
Dar erai ocupat, n-aveai timp de pierdut
Nu aveai timp să stai de vorbă cu Mine
Purtarea ta dragă tare mult M-a durut.

Acum însă Tată nu m-ai judecat
A mele probleme şi gînduri de viaţă
Ai stat în tăcere şi le-ai ascultat
Şi-n ochii Tăi sinceri găsit-am speranţă.

Apoi cu blîndeţe în glas Tu mi-ai spus
Că la fel mă iubeşti şi la fel Îţi sunt drag
Şi că dragostea Ta nu o ţii în ascuns
O ridici pe redută fluturînd că un steag.

O vreme am stat şi-am vorbit despre multe
La urmă cu pacea ce mult mi-am dorit
Cu liniştea dată de Tine în suflet
Cu capul pe braţele-Ţi am adormit.

Lîngă-al meu aşternut ai stat, şi-ai vegheat
Pînă eu împlinitumi-am somnul
Apoi toată ziua cu mine-ai umblat
Şi-ai rămas lîngă mine, căci Tu iubeşti omul.
              03.08.2010, 12:50

Комментариев нет:

Отправить комментарий