Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

суббота, 28 января 2012 г.

Povestea dragostei


Povestea dragostei

Am căutat iubirea printre oameni
Dar n-am găsit-o căci era plecată
Să fie vorba doar de-o deplasare
Sau de o viaţă bine încurcată?

Am întrebat de ea pe la vecini
La cei în vîrstă şi de seama mea
Am fost şi-am căutat-o la străini
Dar nici acolo dînsa nu era.

Dar într-o zi pe la apus de soare
Pe cînd eram în gînduri încurcat
Mi s-a părut c-o văd în depărtare
Dar din păcate crud m-am înşelat.

Trecut-au anii pe neprins de veste
Cu mii de seri la gura călimării
Din care curs-au rîuri de poveste
Despre-o iubire-n poarta aşteptării.

Cerneală am avut şi-mi mai ramîne
Să trag condeiul de coadă pe coală
De obosesc mai las puţin pe mîine
Ca să mă-ntorc la ea ca-n prima seară.

Căci nu mai ştiu pînă la urmă cine
Mi-a strecurat fiinţa-i printre gînduri
Mai mult decît atît, o simt cînd vine
Şi parc-o văd cum plimbă printre rînduri.

Calcă mărunt, dar ritmic şi-apăsat
Sau trece repede prin gînduri ca fantomă
De cîte ori s-o prind am încercat
De mîna-i firavă sau măcar de formă

De fiecare dată îmi scăpa iubirea
Dar eu cu lacrima în ochi tot o aştept
Continui să pun rînduri pe hîrtie
Şi pentru ea mai bate inima în piept.
              18.08.2010

Комментариев нет:

Отправить комментарий