Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

среда, 1 февраля 2012 г.

Ai fost cu noi atîţia ani mămucă


Această poezie am dedicat-o bunicii mele, a fost unica bunică din viaţa mea şi astăzi nu mai este, a plecat …

Ai fost cu noi atîţia ani mămucă
Şi ne-ai iubit precum şi Dumnezeu
Năzbîtioşi eram dar tu pe lîngă
Ne ocărai cu drag, în felul tău

Dar prea devreme-ţi înalbise părul
Şi mersul ţi sa-ngreuiat
N-am observat cum ruginise fierul
Şi boala prea devreme te-a culcat în pat

Mi-aduc aminte cum mă cuprinde-ai
Şi ochii-ţi străluceau de fericire
Şi mă rugai mereu să trec mai des
Ca să mă vezi … ştii mi-e ruşine.

Eu ştiu că te-ai rugat mereu
Pentru nepoţii şi copiii tăi
Ai vrut să-auzi că l-am primit pe Dumnezeu
Că m-am lăsat de lume şi de rai.

Săream în sus mereu de bucurie
Cînd auzeam că mergem la mămuca
Şi îmi doream aşa mereu să fie
Dar am crescut şi m-am luat cu munca.

Acuma nu mai eşti în viaţă dragă
Şi-mi pare rău că nu am reuşit
Să fiu alături lîngă tine-atunci
Cînd ai trecut din viaţă, ai murit.
               07.07.2010, 23:30

Комментариев нет:

Отправить комментарий