Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

среда, 1 февраля 2012 г.

Bunicii mei îmi pare rău


Bunicii mei îmi pare rău
Că nu am fost cum aţi fi vrut
Un nepoţel adevărat
Să vă iubească foarte mult.

Să dau din timpul preţios
Atunci cînd mă chemaţi la voi
Ca să petrecem mai frumos
Acele timpuri pentru noi.

Am pus mai sus de tot serviciul
Şi banu-avea întîietate
Nu-nţelegeam că acest viciu
Mă va lăsa orfan de toate.

În primul rînd eu am pierdut
Onoarea mea şi omeniea
Iar mai apoi pe voi bunici
Şi toate astea din prostie.

Am zis mereu că nu am timp
Şi-acum regret la fel de mult
Că-atunci cînd am venit la voi
Şi am aflat că aţi trecut …
                  22.04.2009

Комментариев нет:

Отправить комментарий