Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

среда, 1 февраля 2012 г.

Viaţă în adaos


Viaţă în adaos

De-aş mai avea o viaţă în adaos
O şansă-n plus la care le-am avut
Din nou aş încerca, cu siguranţă
Să nu mai fac prostiile ce-am făcut.

Eu aş trăi atunci o viaţă nouă
Fără trecutul pe care îl am
Dar sa-auzit în mintea mea ecoul:
“Şi-atunci îl vei sluji doar pe Satan”.

M-am speriat atunci de mine însumi
Cum aş putea eu astfel să gîndesc
Şi-acelaşi glas mi-a spus că fără dînsul
Nu voi putea eu altfel să trăiesc.

Am stat şi am gîndit aşa o vreme
Şi pîn-la urmă ştiţi, i-am dat dreptate
Doar adevărul spune: “Nu te teme,
Mergi înainte, mergi spre libertate.”

Mai spune el că Domnul nostru Isus
E Cel ce mi-a iertat demult trecutul
Atunci cînd am venit la El şi-am spus:
“Isuse scump te rog salvează-mi sufletul.”

Am înţeles atunci că nu mai am nevoie
De altă şansă şi de-o altă viaţă
Că eu deja le am pe amîndouă
Atîta timp cît m-a lăsat Isus în viaţă.

Acum doar trebuie să-mi continui viaţa
Aşa cum mi-am dorit de la-nceput
Mi-a dat Isus viaţă, asta-i alta
E una nouă, dar fără trecut.
               27.07.2010, 14:05

Комментариев нет:

Отправить комментарий