Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

вторник, 18 января 2022 г.

A lea Eminescu )

Mi-a mai rămas puțin, mă-apropii de omegă

Mă uit în urmă, mi-amintesc cu dor

De clipele aproape de-nceputul

Când un copil eram, ... privesc în gol.


Sânt conștient că viața asta trece

Trăiesc, mai bine zis - aștept

Când v-a suna și pentru mine rece

Să pun și eu mânile pe piept.


Dar stai o clipă, unde mă grăbesc?

Ce-i oare asta, se termină totul?

N-ar trebui să mă gândesc acum, căci reușesc

Când vine timpul ... să-mi schimb locul.


O viață am și trebuie s-o trăiesc

Cu ochii ridicați spre cer mă mângâi

Doar o dorință am, prin viață să pășesc

Cu capul sus chiar de acum mă tângui.


Mereu voi crede c-am trăit-o nu-n zadar

C-am folosit cuiva pentru salvare

Că aici mi-i greu, nu am habar

Acolo sus voi fi doar în favoare.

Комментариев нет:

Отправить комментарий