Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

вторник, 18 января 2022 г.

Dedicație tatălui meu

     Această poezie am dedicat-o tatălui meu. Îi sunt foarte recunoscător  pentru educația care mi-a dat-o și pentru rugăciunile pe care le-a înălțat către Dumnezeu pentru salvarea mea.


Tată mă-nchin în fața ta

Respectul ți-aparține

Respect pentru tăria ta

Mă-nchin pentru iubire.


Ai stat mereu în apărare

Cu toate că nu meritam

M-ai educat până-am stat mare

Să știi cureaua n-o iubeam.


Dar vin acum să-ți mulțumesc

Să-ți spun, nu mă mai doare

Chiar mi-a prins bine, nu glumesc

Și m-a făcut om mare.


M-a pus pe calea dreaptă, da

Și sunt creștin, în fine

Eu aș dori ca-n viața mea

Să fiu măcar ca tine.

                           14.10.2007

Комментариев нет:

Отправить комментарий