Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

вторник, 18 января 2022 г.

Isus Cristos

Ești Sfânt, Ești scump și Ești frumos

Ești ideal și Ești destoinic

Ești așteptat și Ești duios

Ești al Bisericii Logodnic.


Ești drag, iubit și Minunat

Ești mândru și Ești arătos

Ești întrebat și căutat

Ești Mirele Isus Cristos.


Ești Dumnezeu, Ești Împărat

Ești Domn, Ești frate tuturor

Ești Creator adevărat

Mesia și Mântuitor.


Și n-am cuvinte să mai zic

Cine Ești Doamne Dumnezeu

Ești mare, pe când eu sunt mic

Dar mă iubești căci sunt al Tău!

                           24.07.2010, 23:45

Комментариев нет:

Отправить комментарий