Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

вторник, 18 января 2022 г.

Dedicație mamei mele

     Această poezie o dedic mamei mele dragi ... foarte mult a avut de suferit în urma mea. Îmi pare foarte rău pentru trecutul meu, și astăzi vin să-mi cer iertare ... și de la ea și de la Dumnezeu.


Cât de mult tu ții la mine

M-ai născut și m-ai crescut

Ai dorit să fiu cuminte

Ai dorit să te ascult.


Mi-ai arătat a ta iubire

Prea mult, oriunde și oricând

Ai vrut ca când voi crește mare

Să te iubesc la fel de mult.


Zi și noapte nu dormeai

Despre Isus mereu mi-ai spus

Mereu de grijă îmi purtai

Dar eu în lumea rea m-am dus.


N-am ascultat, și-acum regret

Pentru toți anii ce-au trecut

Pentru tot răul care eu

Ție mămică ți-am făcut.


Te rog îmi iartă tot trecutul

Murdar și neiubirea mea

Îmi iartă mamă și păcatutl

Te rog îmi iartă neascultrea.


Dar azi Isus m-a mântuit

De astăzi sunt copilul Lui

De azi-nainte-am să-L ascult

Și oricui eu am să spui


La toată lumea din-prejur

Că-mi pare rău și vreau nespus

Să te iubesc la fel de mult

Așa cum m-a iubit Isus.


Mămică scumpă, astăzi vin

Iertare să îți cer

Ca atunci când v-a veni Isus

Să fiu cu tine-n cer.

                        14.10.2007, 23:00

Комментариев нет:

Отправить комментарий