Din tot ce vei găsi scris în aceste rînduri alege ceea ce ţi se potriveşte, dar cred că aceleaşi simţăminte şi retrăiri le-ai avut şi tu, cred că şi tu ai trecut prin situaţii similare şi desigur nu ţi-a fost deloc uşor, mă rog la bunul nostru Dumnezeu să te binecuvinteze, ca să poţi trece prin viaţă cu capul sus şi cu demnitate să înfrunţi toate obstacolele care îţi vor apărea în drumul tău spre veşnicie, dar dacă încă nu-L cunoşti pe Acel care ţi-a dat viaţa şi mai apoi a murit pe crucea Golgotei ca să ai speranţă, mă rog ca El să ţi se descopere în dragostea Lui cea mare …

вторник, 18 января 2022 г.

Atracția cerească

O, frumusețe nevăzută, unde ești?

Te chem mereu,te simt în suflet, mă trezești,

Mă-nviorezi, mă zbori spre ceru-nalt, 

Mă lași fară de grai, visez constant.


Visez mereu cu ochii-ntredeschiși.

Mă simt de parcă nu aș fi în vis.

Mă trec fiori, plăcerea-i tot mai mare.

O Doamne bun, Te rog să-mi dai răbdare.

Комментариев нет:

Отправить комментарий